EKONOMIKA / Spotřebitel

ČEZ znovu vyzývá zbylé zákazníky v režimu DPI k přechodu na standardní smlouvu
Zákaznické centrum ČEZ v Plzni. 
Autor / zdroj foto: Ota Schnepp

Téměř dva měsíce poté, co se 900 000 odběratelů náhle ocitlo bez dodavatele energií, již 85 % zákazníků u ČEZ režim dodavatele poslední instance opustilo. Další desítky tisíc však v něm stále zůstávají.

ČEZ tyto klienty aktivně nejrůznějšími způsoby vybízí k přechodu na standardní produkty. Pro zákazníky, kteří se k přechodu na standardní smlouvu chystají právě nyní, připravila Skupina ČEZ přehledný návod přímo na hlavním webu. Na stejném místě jsou také informace k současné situaci v energetice, k odpuštění DPH u elektřiny a plynu, či k akci Milostivé léto zaměřené na dlužníky, do níž se zapojil i ČEZ.

Většina zákazníků, kteří se od nespolehlivých dodavatelů dostali k ČEZ Prodej v rámci dodávky poslední instance, již přešla na výhodnější standardní smlouvy. Přesto se u ní v režimu DPI stále ještě nacházejí desítky tisíc odběratelů. „Zůstávat v DPI je nevýhodné a my se snažíme zákazníkům přechod na standardní produkty co nejvíce ulehčit. Nejjednodušší je podepsat smlouvu na webu. Trvá to jen několik minut, je to velmi jednoduché a podle našich statistik s tím nemají žádný problém ani starší ročníky. Další možností je návštěva jakéhokoliv zákaznického centra ČEZ nebo poboček našich partnerů. Zákazníci mohou také zavolat na naší telefonní linku 800 111 700, která je určena speciálně pro klienti v DPI,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

Odběratele, kteří stále zůstávají v režimu DPI, kontaktuje podle jeho dalších slov ČEZ Prodej aktivně nejen poštou, ale také prostřednictvím SMS zpráv, e-mailů, sociálních sítí a webových stránek. Zájemci o standardní smlouvu s ČEZ mohou také využít síť více než 80 zákaznických center a poboček smluvních partnerů jakým je například Česká pošta, již zmiňovanou dedikovanou bezplatnou DPI linku 800 111 700, nebo uzavřít smlouvu kompletně on-line z pohodlí domova.

„ČEZ Prodej myslí i na ty, co se kvůli turbulencím na energetickém trhu ocitli v tíživé finanční situaci. Doporučuje zejména včas komunikovat a domluvit se na řešení. Nabízíme třeba individuální splátkové kalendáře či rozložení nedoplatku do příštích záloh. Rovněž podporuje občanské poradny, které zdarma klientům pomáhají s organizací rodinného rozpočtu a poskytují finanční poradenství,“ uzavírá Tomáš Kadlec.


 

Zákaznická centra ČEZ:

Město

Adresa

Česká Lípa

Moskevská 22

Česká Třebová

Komenského 2188

Děčín

Husovo náměstí 69/14

Frýdek-Místek

J. V. Sládka 2177

Hradec Králové

Riegrovo náměstí 1493

Cheb

Svatopluka Čecha 7

Chomutov

Palackého 5625

Karlovy Vary

Jateční 15

Karviná

Fryštátská 238/47

Kladno

Suchardova 236

Kolín

Dukelských hrdinů 583

Liberec

Soukenné náměstí 669/2a

Mladá Boleslav

Zalužanská 1289/3

Nový Jičín

Jeremenkova 8

Olomouc

Jeremenkova 1211/40b

Opava

Krnovská 54

Ostrava

Nádražní 32

Pardubice

Arnošta z Pardubic 2082

Plzeň

Guldenerova 17

Praha

Sokolovská 662/136b

Šumperk

Langrova 6

Teplice

Křižíkova 1042

Trutnov

Křižíkova 65

Ústí nad Labem

Panská 19

 

Pobočky České pošty, kde zákazníci vyřeší přechod z DPI:

Město

Adresa

Blansko

Hybešova 584/53

Brno

Mojmírovo náměstí 2919/22

České Budějovice

Senovážné nám. 240/1

Chrudim

Resselovo náměstí 109

Jablonec nad Nisou

Liberecká 32/2

Jeseník

Poštovní 341/3

Jihlava

Masarykovo nám. 4321/8

Mělník

Tyršova 100/12

Rokycany

Jiráskova 247

Tábor

U Bechyňské dráhy 2926

Uherské Hradiště

Masarykovo nám. 12

Vsetín

Mostecká 1144

Vyškov

Dvořákova 128/23

Zlín

J. A. Bati 5648

Žďár nad Sázavou

Nádražní 463/25

Další pobočky naleznete na webu skupiny ČEZ.

Autor / zdroj: Ota Schnepp

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
hanakservis
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.